söndag 1 juni 2014

Stockholm Fields

Full fart mot Stockholm blev det på torsdagsmorgon.I Karlstad klev Jennifer och Bananen på och ungefär i Degerfors var inte David längre kontaktbar.Vi fick go baguette av Jennifer och jag vrängde i mej kaffe,cola och godis efter det så nån sömn på tåget blev det inte för min del efter så mycket koffein och socker:)
Vi bodde på Fridhemsplans vandrarhem,Tobias har bott där mycket och jag förstår varför.Det ligger bra,rummen var fräscha och frukosten kanon!
Torsdagkväll spenderades på Drottninggatan och middag blev det på Texas LongHorn.Vi avslutade med en drink/öl på Cooperfield och höppe i säng tidigt.Efter frukosten på fredagen så började vi ladda inför festivalen.Danne och Sara kom och även Kalle.Martin hade suttit på en buss hela natten för att ta sej till festivalen,så han var lite sliten.
Det regnade,blåste och var iskallt mest hela tiden,500 toaletter på nästan 52.000 besökare,minst en timmes köande för att få mat så efter ca 4 timmar så gav jag upp och åkte tillbaka till rummet och åt mat och tittade på tv.Min kropp klarar inte av kyla och jag hatar att köa,inte få tag på mat och bli blöt så,hej då Fields!!
Men på onsdag blir det hej SwedenRock!!!!Där serverar dom i ett rasande tempo,köerna är hanterbara och toaletter finns tillgängliga och dom föser heller inte in folk som boskap på för liten yta.Biljetten kostar därefter,men det är värt det!Dom andra jag ska bo med åkte neråt i dag.Jag orkar fan inte en veckas festivalande längre.Kroppen är för sjuk och det är skit!!!
Såg en rolig film hos BigB i dag:) Nutjob tror jag den hette,och innan den serverade han gofrukost på balkongen:)
Lyx!!!!!God mat och en bra tecknad film.Sannerligen tar han hand om LittleS.

På tåget.David stoppade hörlurar i 
öronen och somnade?Woorfoorrr??

   
   På väg på Gärdet.Bapis blöönner:)

    Jorå,fler än jag mer än hatade vädret
    
    Men älskade Gojira❤️

   Så här såg det ut redan innan 
   alla besökarna anlänt....Ungefär 
    runt 18 gav jag upp...


    Men hemresan gick fint!Egen kupé
    i 1:a klass med fika och frukt:)
    Plötsligt hände 
    det!Jag fick åka i gräddfilen!

    Den här lille mannen har partajat på 
    sork under min säng i natt.Då blir 
    man en trött katt

    Och denna stöllen....Hoppas jag
    aldrig viker från min sida❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar