måndag 30 juni 2014

Mina fötter luktar kanel....

Det gjorde dom inte när jag kom hem i kväll kan jag lova..
Men jag väljer att börja och skriva lite om lördagen först.Vi var på bröllop i Gagnef,LittleB och Sara gifte sej❤️
Ett vackert bröllop och en underbar middag fick vi uppleva.Var på Rältagården där det bjöds på buffé och en underbar rabarberkaka med knäcktäcke och hemgjord glass.En massa trevlig folk fick man också träffa:) Men fy va trist resan var.Regn,regn och åter regn...På vägen hem såg vi 4 älgar,ett rådjur och två rävungar.När vi kom hem så var det bara att göra ett kort pitstopp och vidare in till stan och se på BigB och Maryland.Det var så jävla bra!Jag var så trött och sliten mendet var så värt det!Tack Maryland!Söndagen kom och jag,Sara och Niklas åkte mot Oslo och Pearl Jam.Hotellet var jättefint!Rica Wiktoria tror jag det hette.Vi mötte upp med Jocke och en annan grabb som jag glömt namnet på och satte oss på ett uteservering och drack öl.Sen vidare mot Telenor Arena och jag vart så förvånad för en miljon fjärilar började hejdlöst fladdra i magen och jag började bara skratta.En underbar känsla!Äntligen kom den!Den känsla som dyker upp när man står och väntar på ett band.Som när man är nykär ungefär:)
Gick och la mej med ett leende på läpparna i en skön säng och tänkte att den här gången var det riktig trevligt i Oslo.Inte inlåst på nån parkering,inga poliser,varmt och skönt och bra mat.Men på måndagen ordnade det upp sig.Tåget var två timmar försenat för att sedan bli helt inställt.Fick köpa nya biljetter eftersom ingen kunde svara på när ersättningsbussarna skulle komma.Dyrt,onödig kostnad och sen hem.Men är man in gött sällskap så går allt bra.Nu är jag hemma och har stöllhånglat,hittat en näbbmus under sängen och haft Snidde hängandes i benet❤️Livet är trevligt❤️
    
    LittleB och Sara


                    ❤️BFF❤️
    
                     Mr Nord!
    Ett stort tack till dej min vän,pedagog,
    samtalsterapeut,reseledare,och allt
    annat du är som förgyller mitt liv.
     Tack för ett trevligt dygn med dej 
     och din minst lika fantastiska fruga❤️

    Vi fick varsin sten.Min hade ett 
    hemligt ord.Ett ord som jag och 
    LittleB använder ofta:)

                     Maryland!

                     Maryland


    Mr Eddie Vedder

    Myllret på stationen i Oslo

    Fler än jag var "uppdrevna" innan 
    Pearl Jam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar