tisdag 24 juni 2014

Tråktisdag

Tråktisdag är ett uttryck jag lärt mej av BigB.Han lärde mej även att skjuta med luftpistol,lyssna på hårdrock,köra bil,ta mej i och ur och åka i dom mest fantastiska farkosterna som trots allt klarat sej genom besiktningen.En bra bror med andra ord.Jag var och hämtade upp honom förut.Vi drog och hälsade på morsan,och hon blev såklart nöjd med sin lilla kuvertväska:)
Han börjar fundera på en del riktigt bra saker när det gäller hans musik,och jag säjer bare:GÖÖÖÖÖRT!!!!Det kommer bli så bra!!!
I morgon ska jag i väg på massage för första gången på nästan ett år tror jag.Det var länge sedan i allafall.Kommer bli underbart!
Niklas har fixat spellista på Spotify så nu kan jag lyssna på dom låtar som Pearl Jam har på sin setlist:)Dom har spelar mellan 30-40 låtar på varje konsert....
Dom lär ju vara i bra form göbbera.


    Va goooo❤️

   Utbildningsdag på gång.Kommer bli
    hur intressant som helst.Lite kött 
    på benen är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar