söndag 22 juni 2014

Nu går det undan!

Såg att jag inte skrivit här på ett tag.Men det kan bero på att det händer en massa just nu.Dom uppdrag jag tackat ja till verkar fungera.Kommer säkert gå både upp och ner,men just så är ju livet.
Var och fick remicaden för någon vecka sedan,han ökade dosen från 200mg till 300mg och då gick svullnaden tillbaka i foten och jag kan gå på den!!!Bara en kvar och få bukt med:)
Händerna är ganska okej,fick dock be göbben om hjälp att ta av både vigselring och förlovningsring.BigB tittade på min knoge och jag såg att han inte tyckte att jag skulle ha dom där.Fingret var svullet och ringarna stasade.Vi fick av dom till slut.Men det gjorde så ont när som skulle över knogen så jag höll på och svimma och fick lägga mej ner.Behövde inte klippa sönder dom iallafall.
Midsommar vart lugn,satt med en inlämningsuppgift nästan hela dagen,sen grillade vi och gjorde annat trevligt.Vi var även upp till min allra käraste med rosor,fast det är tufft nu...Och att se hennes mamma sitta där på bänken mitt emot graven vart för jobbigt.Jag bara grät.Allt det här är så fel!!Ett lidande som inte går och beskriva i ord.
Sen när Arvika Nyheter publicerade en bild på mej och ÄnglaFia så är det klart att dom bägge funnits med hela helgen och man saknar dom.
Men tillbaka till dom underbara som finns runt mej:) I går var det fika hos BigB eftersom City var stängt.Emil var inte pigg,blek som ett lakarn,muttrade nått om att han var tvungen och ha vatten och var inte speciellt matgla:)
David hade också vart ute och slarvat,men han såg lika fräsch ut som vanligt.Hans ögon blir så intensivt blåa när han är lite halvbakis.Märkligt.
Martin och Marri har gått någon kurs så att dom ska få övningsköra så Martin kan ta sitt körkort.Kan bli hur spännande som helst för Marri kan jag tro...Bapis vill också börja köra så jag får väl gå samma kurs jag med.Men där är jag inte orolig,hon är så försiktig med allt annat så jag har svårt och se att vi åker på tvären i 100 knyck i rondellen och sådär.Till Marri vill jag bara säja:"Höll i räjj!!!Nu blir däh åka av!"Hahahaha!!!!
Nu sitter jag och skummar igenom en inlämningsuppgift till....Kan ju inte ge mej!Det är så sköjj!!!!
Men vi ska på kalas sen i Forshaga så jag kommer inte hinna klart.Men börja anteckna lite kanske:)
Var även ut till morsan med en stooooor pizza i går,hon fyllde 66.Hon vart såklart jätteglad.Kan nog vara den bästa person att uppvakta och ge presenter.Hon blir så glad❤️ Skulle vi dyka upp med en kotte från skogen så skulle hon bli lika glad som om hon fått en guldtacka:)
Pratade även med en vän i Karlstad om vi skulle försöka ses på Putte i Parken i början på juli.Men han skulle på hajk i skogen.Men han hyser stor kärlek till skog och vildmarksliv så det passar nog honom bättre än en festival.Men jag ska nog dit.Måste ju se Turbonegro och min otroligt duktiga storebror!
Och klippa mej ska jag göra i morgon också...Hos Nadja❤️ på Färg och Form,ska bli gött och ta bort ett par kilo hår.


    Detta har Bapis lovat att bjuda på
    i sommar:) 

    Den "intesåpigge"

    Nu ska jag läsa boken,har varit lite 
    rädd.Men nu ska jag ta mej igenom 
    den.Han har så rätt i mycket😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar