måndag 23 juni 2014

Kalas,hjullager och träningsstart

I går var vi hos Helen på kalas.Hon fyllde 18 år:) Första gången jag träffade henne så tog jag hennes hand och gick till köket och gav henne en kanelbulle...Bullen var så stor så hon fick äta med bägge händerna och hon hade blöjor❤️
Då var hon 1,5 år.Emelie kom ifrån Norge och är nu lika "lång" som mej.Goa unge!
Mattias var snäll och bytte hjullager på bilen så nu kanske det blir lite tystare när man åker.Fast avgassystemet...Ja,det gör så att den låter som en jäddra rallybil minsann.Fick äntligen ändan ur vagnen och kom i väg till sjukgymnastiken och tränade.Jag var så glad när jag kom dit,iallafall ända tills dom sa att dom stänger på fredag och öppnar i augusti igen.Suck!
Aldrig nåt som är enkelt.Var och klippte mej hos Nadja i dag.Sannerligen är det en fröjd och gå dit.Hon vet vad hon gör den tjejen.Och så är hon klok,alltid roligt och bolla frågor och diskutera med henne.
På lördag bär det i väg på bröllop och på söndag ska man till Oslo med Niklas och Sara.Pearl Jam och hotellvistelse❤️Kommer bli så jäddra bra!Kollade deras setlist och den är galen!Över 30 låtar!!!!En kommer ju swemme innan det spelningen är slut.
Och nu kom jag på att jag glömt och åka till mamma med hennes väska...Får bli en tur ut i morgon.
Hoppas det blir lite varmare,hade vart skönt och bara slappa lite i solen också någon dag under veckan.







    Jorå,bröderna var med och hjälpte 
    till i garaget...

              ❤️Vincent❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar