tisdag 11 mars 2014

Nu vänder det!!!

Jag tror på riktigt att jag är på gång och bli frisk nu:)
Lite rapplig är man ju,men jag orkar mer nu.Har lite svårt och andas vid ansträngning men annars känns allt ganska okej.Underbart!Man har vart så låst under lång tid nu pga denna influensan.Kul och komma tillbaka till utbildningen också.Total panik inför projektarbetet såklart,men jag pratade med Doughlas och förklarade att jag var lite osäker på lite saker och efter 2 minuter var jag på rätt spår igen.
Han skriver så "farliga" ord och då blir jag rädd och tror direkt att jag inte kan.Men ändrar man orden lite och tänker till så har vi ju faktiskt lärt oss det vi sysslar med i projektarbetet under utbildningen.
Har inte ens vågat fråga om praktiken,vad det blir för konsekvenser av det.En del tror att det inte blir några alls,man kan ju inte rå för att man blir sjuk.
Känns både gött och tråkigt att vi snart är färdiga.Men jag ska villigt erkänna att det ska bli skönt när det är slut.Då ska jag vila,vila och träna:)
Detta tär på en,både kroppsligt och även ekonomiskt.Jag pluggar ju på min sjukpeng och pendlar 3 mil om dagen.Men sen är det ju detta med att det är roligt och givande också…Fast 12 veckor är nog en lagom lång period.Målet är ju att klara av det,sen kan jag dra mej tillbaka och ta hand om mej själv och umgås med lite vänner,träna och sånt man inte orkar för att all energi går åt på utbildningen.
Nej,nu får det nog bli en massa tv innan man somnar.Sover fan när klockan är 21 nu,en blir sleten:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar