fredag 28 mars 2014

Intensiva dagar

Den här veckan har gått så fort.På måndagen (tror jag) redovisade jag mitt projektarbete och det verkade gå bra:)
Verkligen en härlig känsla att fixa nåt som man inte trodde man skulle klara:)
Sen vart jag ledig tisdag och onsdag eftersom jag var klar med det jag ska vara färdig med.Fick då tid på medicinmottagningen för remicadebehandling på onsdagen.Allt gick jättebra,dom höjde dosen och gav mej fortare.Men på eftermiddagen kom huvudvärken från helvetet!Det gjorde så ont så jag låg och höll mej i huvudet och grät.Kunde inte gå ordentligt heller för att jag var så yr.Jag blev faktiskt riktigt rädd...Men alla inflamationer är som bortblåsta.Men det är väl så det kommer va,finns ju inga mediciner som inte ger några biverkningar.Men detta var hemskt.

I dag har många i klassen redovisat,det har varit jättekul och lyssna och alla är så jäddra duktiga!Det har vart hamncafé,barnklädesaffär,bokhandel och cosplay/lajv hobbyaffär.Ska bli kul och höra resten till veckan.Hoppas någon gör verklighet av sitt projektarbete.
Nu ligger man gött sliten efter en promenad tillsammans med roligt sällskap.Kommer sova skönt i natt:)





   Här är det hamncafé på gång:)


    Ljuset är så vackert nu.Måste ta med
    den andra kameran ut nån dag

1 kommentar:

  1. Så den hjälpte såpass eller? Fast du fick min huvudvärk ;) stackare det är vidrigt att ha sådär, en annan börjar vänja sig..eller not..hoppas att du ska få bra resultat av nya meducinen <3
    Kram annica

    SvaraRadera