måndag 17 mars 2014

Vilken härlig dag....eller?

Började med att åka ifrån matlådan.Tänkte runt 10 dricka upp colan jag hade i väskan.Den var tom.Gick till Palmviken och tänkte köpa sån fryst färdigmat.Gick inte,dom bygger om så dom frysarna var tömda.Köpte sallad och gick tillbaka.Givetvis kom det ett tåg så jag kom inte över,fick stå länge i stormen och vänta.Trynet vart gött sandblästrat.
Men sen blev dagen bättre,betalade räkningar och blev pank,lagade mat,tvätta kläder,tog en promenad,åkte 4-hjuling,tog sen en varm dusch och nu ligger jag och Snidde framför tvn.I morgon har vi projektarbete hela dagen.Då lär jag få köra så det ryker.Vi har inte mycket tid kvar nu.Känns konstigt.I morgon fyller även min BigB så jag ska dit och gratta.Pappa kommer så då antar jag att han vill ha kebab.Full fart hela dagen i morgon med.Skickade även ett mail i dag som jag tänkt skicka i snart två år.
Jag skrev till den ansvariga utgivaren på NWT.
Förklarade för honom hur det kändes att få reda på att min vän krockat via deras hemsida,och att det var en stor bild på bägge bilarna från olycksplatsen.Att få läsa på deras 
hemsida att hon troligtvis var död,och detta innan anhöriga var informerade om någonting!Skrev även att jag vill ha reda på vem det var som fotat och skickat till NWT.Vem kan komma på nåt så vidrigt som att ställa sej och ta kort??Men nu är det skickat,kanske gör dom inte om det.I allafall inte förns dom anhöriga är underrättade.Önskar ingen att få reda på
något så hemskt via en hemsida på nätet.



1 kommentar:

  1. Finns bara ett ord för såna människor - blodhundar. Berätta gärna om du får ngt svar från nwt

    SvaraRadera