lördag 8 mars 2014

Sork under sängen

Nu är våren här på riktigt!Pöjjkera kommer med sork titt som tätt.Nyss fick jag fiska fram en med kattspaden som Snidde lagt under sängen.Har vart i Sunne i dag och tänt ljus hos min kära älskade❤️Tänk att det snart gått två år..
Fick även en riktigt trevlig lunch och sen gick jag lös i Christers godispåse:)
Häddan bjöd på gaser han.Först rapade han när jag kom,sen släppte han ur sej en redig fis när jag satt och åt godis.Trevligt värre…Jäddra hund❤️
Tog mej i väg på praktiken i går,vart sliten som fan men klarade hela dagen.Var helt underbart och komma ut bland folk igen:)
Ska bli kul och komma tillbaka till skolan på måndag igen.Nu är det bara 4 veckor kvar.Börjar få go ångest inför det sista i projektarbetet,detta med och rita,mäta,inreda och räkna på belysning är ju inte min starka sida...Fattar inte ens hur jag ska hitta information som kan hjälpa.Rita och mäta går väl an men hur f-n ska jag veta vilken spot jag ska ha,hur många och vad elräkningen kommer bli.En del känns lite överkurs och jag antar väl att jag inte är ensam om att tycka det.
Nåt positivt som jag såg under helgen är att en i klassen fått jobb!!!Verkligen glad för hennes skull,kommer bli tråkigt för oss att hon inte är kvar i klassen.
Hoppas nu att alla baciller och baskelusker lämnar mej,att jag får bli frisk.Är inte så matt och yr längre,mest "snor fulle hövve" och lite svårt med att andas.Skönt att bli lite piggare.Nu ska jag krypa ner under täcket och se vem som vinner melodifestivalen.I möra ska jag träffa Bapis❤️ och Bananen!!!Och David ska också med,ska bli sköjjig det:)


    Kattitvn
 

    Kattikrukan❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar