måndag 31 mars 2014

Utbildningen är slut

Var inne och lyssnade på ett par redovisningar i dag.Ett café,en livsmedelsbutik och en klädbutik ala Betty Page.Sen talade läraren om att vi var klara,och att det enda som återstod var obligatorisk smörgåstårtsätande på fredag.Jösses vad den här tiden gick fort!Och givetvis är jag sugen på att fortsätta läsa.Var ute och bytte däck på bilen förut.Det var tydligen inte min kropp gjord för.Blev tv-tittande med Snidde efter det.Men nu har jag sommardäck på bilen.
I morgon bär det av till Karlstad och umgås med Jennifer❤️Ska bli så sköjj å träffa henne,och jag är så glad att hon hade tid.Hon sliter ju med sitt pluggande hon också.Fick gå ut och hämta Vincent också,hörde hur han gallskrek...Vi har nämligen en uuuuusel grå katt som är här och vill slåss med mina pöjjker.
Så nu är dom instängda i natt,får se om den usla kanske tröttnar och ger sej av.Snidde är smart,han går in.Men mekanikern han ska minsann försvara sitt revir,och det kunde han väl fått gjort om det inte vore för att han har en så blödig morsa...Jag är skitskraj för att dom ska bli skadade.Bättre och få in dom.Nu natt,i morgon en heldag i Karlstad med Bapis❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar