torsdag 20 mars 2014

Lortfot!

I dag har det bara gått i föreläsningar.Men dom som fyllde förmiddagen var jättebra!Handlade om kundvård och det var roligt att en del vi läst faktiskt har fastnat i huvudet:) Och mer fick man in nu.Dom var väldigt inspirerande bägge två.
Eftermiddagen har tillbringats med dammsugare,skurmopp och tvättmaskin.Gött och ha det gjort.Bara nedervåningen kvar,men den fixar jag till i morgon.Då skulle vi gå igenom detta med likvidationsplan,budget och den sista delen i projektarbetet.Som jag ska njuta när det är gjort,och får jag det godkänt så kommer jag bli så jäddra gla!
Vädret skulle även bli bättre under helgen.Ska på brunch med någon jag tycker mycket om,som hörde av sej med glada nyheter i slutet på förra veckan,sen skulle käre Bapis dyka upp någon dag under helgen❤️
Ligger just nu och kollar på "Vänner".Undrar om Phoebes låtar finns och ladda ner någonstans.Herregud va dom är roliga!!!!
Undrar vart min katt är.Förut såg jag vart han vart.På köksbordet strax efter inkommandet...

    

    Tassavtryck över heeeela bordet:)

    När golvet torkade så tog vi en liten 
    vilopaus ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar