onsdag 31 juli 2013

Slappare kan ingen vara

Träffade världens bästa Jennifer för en låååångfika på Nordells:)Vi stöppe i öss så mye gött så:)Känns både trist och jättekul att hon ska flytta.
Äntligen får hon och kärestan bo tillsammans,och sen flyttar hon bara 45 minuter bort så man får väl sätta sitt eget ego åt sidan och va jävligt glad för deras skull.Och det är jag!

När åskan började ,så jag tog med mej katten och la mej på soffan framför tvn och där låg vi fanimej hela eftermiddagen och kvällen.

Men det var gött.Det är härligt att jag faktiskt kan ligga still så länge och vila både huvud och kropp.Det behövs.
Fick goda nyheter av min favoritskåning på kvällskvisten.
Det bandet han spelar i ska ut på en ny Europaturné!
Så jävla glad att det går bra för grabbarna,det är dom så värda.
Lyssna om ni vill,dom finns på Spotify
Sök på Faithful darkness:)

Storebror ska spela på bryggan i morgon,dit och kolla ni som bor i Arvika!Dom börjar kl23.En annan är ju som vanligt inte stadd nog i kassan för att kunna gå dit...Biljettpriset för en dag låg på drygt 300:- och jag ska ju bara se Maryland.
Så jävla tråååååkigt!!!
Nu kommer Snidde ylandes,får väl ägna mej åt honom en liten stund innan man somnar.Lilla pälsbollen❤
Kortet jag lagt upp på storebror är taget av Stig Kosmo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar