tisdag 16 juli 2013

Släktträff och bärgningsbil

Har varit på släktträff på Fiskeviks camping.Allra käraste Svenne och hans fru Gun är på besök:)
Jag tog med min favoritskåning dit på en fika.Efteråt drog vi till Amigo och käkade pizza med storebror.

Målade även klart halltaket i dag!!!!Tjoho,två lager grundfärg och sen vanlig färg så nu är det äntligen klart.Fick god hjälp av At the Gates och Pearl Jam❤

Vi åkte upp till Nethe och hann inte mer än innanför dörren så fick jag ett sms.
"Din katt har låst in sej i bilen,nyckeln sitter i tändningen"
Bara att vända och åka hem igen.Kom hem och såg världens nöjdaste katt som låg och rullade fram och tillbaka i baksätet och tyckte livet var kanon!Ingen som kunde slänga ut honom.Bilen var hans,bara hans!!!
Jag höll på och skratta ihjäl mej!!Det gjorde inte Mattias....
Det var bara att ringa efter bärgaren det:)
Kul kväll här i Furtan:)

Ser fram emot morgondagen då vi ska på räkfrossa❤
Längtar även till fredag,då ska jag hämta lilla Sohlstrålen❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar