söndag 21 juli 2013

En dag närmare tillfrisknande

Vakna i natt runt 4 av att det var nåt som lät från nedervåningen.
Det var en full skåning som hittat hit och låg i sängen och snarkade så jag trodde taket skulle lyfta.
Som han lät:)
Dagen har varit seg.Jag är inte bra på att ta det lugnt och vila,men världens bästa storebror kom på besök med tidning och det var mycket värt.Känns förjävla surt att detta hände,Sohlstrålen skulle ju ha varit här och jag hade ju planerat en massa som vi skulle ha gjort.

Men jag ska ta det väldigt lugnt så jag kanske kan få hit henne på tisdag.Mormor skulle stanna ett tag och kolla så jag orkar.Jag saknar henne nåt så fruktansvärt.
Och Joel och Alva är också saknade:)Undrar om man ska ta en tur bort till Lehol och hälsa på dom.Deras pappa har semester nu så då är dom där.Skulle va kul och höra hur Alva har haft det när hon var i Finland.

Fy vad det är trist och bara ligga såhär!Men mamma kanske skulle komma förbi en sväng i möra med jordgubbar.Ska även försöka börja äta lite försiktigt,börjar banne mej få tillbaka matlusten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar