fredag 26 juli 2013

Värme❤

Jag vill nog påstå att jag älskar det här vädret!!!Min kropp blir mycket mer mjuk och smidig,synd bara att man inte får bada.Men nu har det gått en vecka så snart kan jag nog kasta mej i sjön jag med:)
Joel❤ kom i dag strax efter lunch och förgyllde min dag.Han och systern hade vart på Skara sommarland.Det hade vart ett lyckat besök förutom "tjocka människan" som gått runt i en hoppborg och förstört för andra barn.Joel hade blivit riktigt arg sa han.Så himla arg så han hade hyttat i pekfingret åt tjocka människan.Men dagen efter var roligare,fast då sa han att det inte var luft i hoppborgen men det gjorde inget,han hade ju hittat ett piratskepp:)

Vi käkade tacos och åkte ner till Edane och badade.Joel guppade runt i Sohlstrålens nya flytgrej hela tiden,själv hade hon fullt upp med att hoppa som en stölle från bryggan.Svärmor var med och gav en hjälpande hand och det är jag innerligt tacksam över.Efter det åkte vi till Ingestrand och hälsa på västkustpojkarna och kära storebror Martin,Simon,David,Marri och Daniel❤
Avslutade kvällen gjorde vi hos Anki och Salle där Hanna och My fick hoppa studsmatta och leka tills My nästan låg rätt ut av trötthet❤
Nu ska här sovas,vilken bra dag det har vart i dag❤☀👑😃
Och flickorna har rätt,han är fanimej riktigt snygg Mr William Dickborne






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar