måndag 22 juli 2013

Rastlös!!

Att jag va dålig på att ligga still,det visste jag.Men så HÄR kass???!!
Jag är så uttråkad och trött på att inte kunna röra mej som jag vill.Hatar å va så här yr och klen.
Åkte med Mattias till stan och skulle handla och växla till mej till lite dollar.Blev yr och söv i 3 timmar efteråt.Trååååkigt!!!

Som tur va så kom Anki och Hanna med kort,japp och trisslotter och bara dom hann i väg så kom svärmor och Emelie och kollade på film.Skönt med sällskap.Man blir ju dömm i hövve av å ligga själv för fan:)
Men nu har det gått en dag till,så jag hoppas jag har mer energi i morrn.Smärtan fixar jag,det är detta med att va yr och matt som inte är så kul.Smärta är man ju van sen tidigare.

Hoppas lilla Sohlstrålen kommer i morgon så jag får umgås lite med henne❤Så nu har jag gnällt klart för i kväll,jag vet att en del har det mycket värre än mej,men Fyfan va jag tycker synd om mej själv,å det tänker jag banne mej göra ända tills jag somnar.Alltså typ 20 minuter till:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar