tisdag 23 juli 2013

Badbrudar

I dag var jag på playan med lilla Sohlstrålen,Mattias,Emelie och svärmor.Så himla gött,inte klokt vad jag har haft roligt med ongen i dag.Hon är helt vild och totalt orädd för vatten❤

Emelie va lika galen hon,den låg i vattnet mest hela tiden och guppade runt.Kämpar och försöker lära sej dyka:)
Hon var också väldigt förbannad sa hon att just jag var tvungen och bli opererad nu så jag inte kunde bada.Hon hade att ett helt utlägg om hur dumt det var att detta hände,det roligaste är att hon står med armarna i sidorna och hövve på sne  när hon domderar,å blir hon riktigt uppdreven i sina diskussioner då vevar hon med pekfingret också.Sen rätt som det va så utbrister hon: Åh!Kjempefin bh da!Kan ja få den?Jej har bröst nu skönner du så ja tränger en sån dah"
Hon är 10 år!!

Tycker inte det är länge sen man gick och bar på henne och hon hade blöja!Underbar är hon iallafall.Hoppas vädret blir lika fint i morgon så vi kanske kan åka och bada igen.
Magen läker iaf välldans bra.Man ska nog inte bära barn och hålla på,men hur ska man kunna låta bli❤
Den är svullen och blå och så känns mag och ryggmusklerna helt utslitna,som jordens träningsvärk.Hade vart kul och sett hur en sån här operation går till.
Har tänkt mycket på ÄnglaFia efter operation,det är mycke tack vare henne man kämpar på det där lilla extra.Och när det gör ont i min mage så tänker jag på henne och undrar:Hur fan tog du dej öpp ur sänga??Jag har tagit bort en liten pyttegrej och hon tog bort massor...Och jag gnäller och säjer aj!
Saknar dej kärring❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar