söndag 24 februari 2019

Tillbaka till jobbet

Göteborg var bra, hotellet var bra, Vicky var bäst. Hon kom med strålande nyheter och annat som så alltid är roligt. Det lyftes en del annat också som inte bara var roligt. Men så är det att vara vänner.
Ghost ska jag inte se mer. Nu var det gång nr fem och det är väl som hon sa att har man sett dem ett par gånger så är man klar med det. Snygg scendekor och rätt bra ljud där vi stod var det.

Dagen efter åkte jag vidare mot ett svinkallt Stockholm. Gick direkt till hotellet och la mig i sängen och körde vidare på nästa akutsjukvårsdsuppgift.
Blev hungrig sent och gick utanför dörren och hittade MAX precis runt knuten.
Sov väldigt gött och gick och mötte upp Sebastian på T-centralen.

De här två dagarna har varit bra. Väldigt bra. Solen har lyst från en klarblå himmel, jag har ätit, gått ,ätit och ätit och även druckit gott. Fick även nya lurar då mina inte fungerar så bra. Och det är svårt att klara sig utan. Men det var inte så svårt när man hade någon som hittat ett par, och helt enkelt gick dit och köpte dom.
Ibland är  livet enkelt. Sov i stan i natt och nu ska jag snart i väg och jobba. Tur är väl det som detta visa-kortet har dragits i huvudstaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar