lördag 23 juni 2018

Midsommar

Midsommarhelgen tillbringas på avd 78 på Arvika Sjukhus.Inte helt fel.Jag jobbar natt med bra folk och ville hellre jobba.
Vädret var väl i tråkigaste laget i går också..

Jag har blivit antagen till en utbildning i Skövde.Väldigt tråkigt att hon jag sökte med inte kom in.Det hade varit roligare om vi kunnat plugga i hop.Jag tackade iaf ja till platsen och tänker prova om jag fixar det.

Bapis hörde av sig och ville att vi skulle rymma till Karlstad på onsdag.Det är slitsamt för dom nu,så det hänger jag gärna med på.

Har varit och ridit och tycker väl benet fungerar lite bättre.Fortfarande jobbigt att galoppera.Sista lektionen för Maria är riden.Sorgligt men jag är så tacksam för den tid jag fick rida för henne.
Jag fick Time.Hon är inte sen snabbaste raketen i skutan,men jag trivs med henne.
På måndag är det sista lektionen för terminen.Sen går hästarna på sommarlov!
Och jag har tur!Fast jag är vikarie så har min chef fått till en veckas ledighet på schemat.Men sen,dåblir det åka av ända till augusti.. blir det åka av ända till augusti.. BloggerImage


BloggerImage



BloggerImage



BloggerImage




BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar