tisdag 5 juni 2018

Då var det dags!

Den veckan man längtat efter mest i år är här. I dag bär det av mot Göteborg för att se Foo Fighters. Morgondagen ska spenderas i lugn och ro där. Sen blir det torsdag och då är det bara att slänga sig på tåget och åka ner till Sölvesborg för tre dagar med en massa bra musik och som det ser ut än, vackert väder.
Skönt att bo precis vid havet när det är varmt. Även otroligt härligt att få bo i en stuga i år. Fast jag vet inte hur många vi blir i den. En del av de som kommer från Borlänge bor i en husbil på festivalcampingen.Perfekt! Då kan man springa i mellan. Eller springa...Jag får gå med detta benet.

Lite nervöst är det att transportmedlet både till Göteborg och Sölvesborg är SJ.. Fast någon gång måste det ju gå bra. Kan ju inte krångla varenda jävla gång.

Jag undrar om Dave kommer spexa angående detta som hände när de var här och spelade förra gången. Då ramlade han av scenen och bröt benet. Så dagens t-shirt är självklar! Hans fraktur så klart.
Jo visst, det tryckte upp sådana Foo Fighterströjor med. Och jag har kass humor, så jag köpte en.
BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar