tisdag 19 juni 2018

Detta livet

Sitter just nu med huvudvärken från helvetet. Har jobbat i natt och sovit dåligt, antar att det är därför. Mycket händer nu och denna stackars hjärnan får väl få lov att koka över i bland.
Får se om det ens är möjligt att ta sig i väg till stallet sen.
Har varit hos Malin och fått lite laser kört på benet. Det blev bättre efter förra gången, så jag bokade en ny tid. Höll på att missa den jag hade i dag. Vaknade, gick som ett lallo och funderade på vad det var jag skulle ha gjort i dag. Strax innan 14 slog det mig att jag skulle till henne 14,30.
Jag hann.. Precis på minuten, med håret åt alla håll och ögon som streck.

Borde varit ner till lillhuset och planterat blommorna jag köpte och kolla vad det är för vattenfilter..Vet inte hur mycket avhärdningssalt jag ska ha i. Sen borde jag ringa Björklund och be dom komma ut och kolla varför det är så mycket luft i vattnet. Det ska väl säkert luftas någonstans. Inte en aning, då är det bra att få dit folk som vet.
När jag satt utanför Hagapraktiken kom Alva i en jäddra fart och slängde upp bildörren. Jag uppnådde nog maxpuls på en sekund. Onge! Men lite roligt var det ju. Och tack vare det så blev det bestämt att vi skulle "hänga" någon dag och bara "chilla".Go väl?!

Tråkigheter har det hänt också. En legend (i mina ögon), en go gubbe, en väldigt rolig och ibland rätt så tankspridd man har vandrat vidare. Väldigt sorgligt och jag tänker på de som han lämnade kvar. Tack,tack,tack för att du fått en att skratta med ditt "Det är väl faAn att inte folk kan frosta av frysen" och "Va glint det var i det dörrhöle" Du kommer vara så saknad bland de dina💓


Nej, jag får nog ge upp detta med att sitta framför datorn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar