fredag 7 april 2017

Fint väder

I dag har det varit gött ute. Vaknade runt halv 6 helt igenkorkad i näsan och hostan från helvete. Nu ska man väl kuta runt med snor fulla huvudet ett par dagar också...
Gick ut i solen och fick ögonmigrän..Men stålsatte mig, åt saltlakrits, mycket vätska och sen slappnade jag av som en lam i en kvart. Det hjälpte. Detta med salta saker hjälper faktiskt.
Fick lite motion, solsken, mys, och sen bar det av hem igen.
Har det som motto, även fast man är sjuk så kan man försöka komma ut, försöka motionera i den takt man orkar, byta miljö om det så bara är för en halvtimme. Hjälper till att man blir frisk fortare, jag tror det.

Nu har jag och katten delat på en kycklingklubba, jag ska gå och duscha och sen krypa ner i soffan och se film och bara ta det lugnt.Frutten ligger där redan.

I går skev jag på säljkontraktet för lägenheten. En helt galen budgivning blev det.Men den med störst plånbok har inte köpt lägenheten. Det har hon som jag helt enkelt tror kommer passa grannarna bäst, som har letat efter ett hem länge, och var enkel att göra affär med.
Fast att det skulle bära av så här, det hade jag inte räknat med.


Den här mannen...Han är att något av det bästa jag har.
BloggerImage



Många timmar i soffan. IGEN!! Och dessa desperata
kärringar. De har allt, men är ändå inte nöjda.

BloggerImage


Inte jag som äger eller har tagit bilden.
Tyckte bara att tatueringen var så fylld av
glädje och harmoni. Påminner om Tuttan
tycker jag.
BloggerImage



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar