tisdag 18 april 2017

Vardag igen

Påskhelgen är över. Har i stort sett bott på jobbet.Känns väldigt skönt att vara ledig, dessa dagar har varit slitsamma. Ingen motivation att jobba, och humöret har varit tråkigt. Antagligen för att kroppen inte varit direkt snäll nu under dessa dagar.Handen svällde, fötterna svällde och i dag är det tydligen tummens svällardag.
Fast när det blir så här, då får man fokusera på roligare saker. Så i dag ska jag lusläsa lite runt New York och Barcelona. Se vad man kan hitta på när man ska dit. Nu blir det ju bara 3 dagar i Barcelona, men något borde vi hinna med. Om en timme ska jag träffa Per på Fastighetsbyrån. Vi ska kolla över avdrag och skatt inför nästa års deklaration. Mattias jobbar eftermiddag så jag blir ensam i kväll. Ska faktiskt bli väldigt gött. Jag gillar min ensamtid. I morgon ska jag till Maria och umgås. Det är guld värt. Vi skrattar så förbannat så fort vi kommer i hop. Så dit åker jag inte efter en bukoperation igen, hahaha😂
Hon är så rolig med att hon sätter på tvn direkt, så inte jag ska få ett nervöst sammanbrott...Hon tittar aldrig på tv och jag är nog så nära som man kan komma en tvtittarnarkoman..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar