lördag 3 december 2016

Hemma från jobbet..

Usch va det är tråkigt att behöva ringa jobbet och tala om att man inte kan jobba... Men i går orkade jag väl sträcka någonting i höger axel så den blev kaputt. Till slut kunde jag knappt växla när jag körde bilen på jobbet och  den här natten har inte varit den roligaste.
Men jag vågar inte göra annat än låta den vila. Är ledig sen från jobbet ett par dagar så den hinner kanske bli okej igen.
I morgon har jag även stalljour, hur det nu ska gå till. Hästarna lär man ju få ut och in, för de går själva och kutar in på kvällen när de vet att det är mat. Men detta med att mocka och packa hö. Fast vi är ju flera så man får väl bara förklara läget. Eller lära sig och göra saker med vänster arm.
Tråkigt är det iaf. Jag trodde värken kunde bero på att det kanske skulle komma snö eller så, men sen insåg jag att jag kan nog ha tagit i för mycket vid ett arbetsmoment och att det säkert är därför axeln gör ont.
Har varit i skolan och gått igenom mitt matteprov, blev ett D på det :) Alltså ett snäpp högre upp än vad jag förväntat mig. Och givetvis en del fel som gör mej helt galen, för jag förstår ju hur det ska räknas ut när vi går igenom. Drabbas väl av någon cirkulationssvikt till hjärnan ibland så det slocknar. Känns så iallafall när man ser vad man gjort fel på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar