tisdag 13 december 2016

Lucia

Det muntliga nationella provet i matte är över!Nu bubblar ångesten inför fredagen.Inte nog förberedd.För mycket jobb,träning och allmänt dåligt prioriterat är orsakerna.Mest det sistnämnda.
Två nära människor har i dag blivit opererade.Det har fyllt huvudet i dag.Var skönt att träna och att man fick en liten stund med Linda och Carl.Sen hade jag sådan tur så Love kom så jag fick se honom också.
Är så otroligt trött hela tiden,en typisk decemberåkomma antar jag.Men snart vänder det!

Ringde och fick svar på mina röntgenbilder i dag.Har kalk i lillfingret på vänster hand,samt i vänster handled.Det syns inte vad som kan göra ont i högerhandled,och vänster fot är inte så gött med.Han skickar remiss till en ortoped så jag får komma dit.Fotlederna var okej.Jag blev väldigt glad över att jag inte har så mycket ra-skador.Han sa att det bara är att kämpa på😊
Hur som helst så var det bästa med den här dagen att man fick träffa Carl❤️


  Mitt barn (ja,man kan faktiskt tro att hon är min ibland) har fått
  sitt första nobelpris. Bra gjort av någon som faktiskt får kämpa
  lite med att förstå vitsen med att gå till skolan och läsa klart
  en bok. Man kan ju lika gärna gissa eller hitta på slutet, då
  kan man göra nåt roligare än att läsa, tex se en film och äta
  godis. Som sagt, någon gen slant nog med när Anki var gravid.
  Grattis underbara Hanna!
  BloggerImage


Saknar dej din usla lilla fröken katt som ska gosa i all
evighet när man ska åka hem 💗
BloggerImage


Vi lyssnade på tröttheten och välte omkull i sängen.
Vi höll faktiskt hus framför tvn hela kvällen...
BloggerImage


Efter provet och träning åkte jag som sagt och träffade dessa
pärlor 💗
BloggerImage


Karlsson på taket.. Ska nog se den någon dag...
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar