fredag 25 november 2016

Väntar på LittleB!

Fick svar på matteprovet😀Det blev minsann godkänt!Så otroligt skönt att det är över! Jag trodde inte att jag skulle få så mycket poäng som jag fick, med tanke på att vi haft lektion innan och att man därför var rätt trött.
Men nu är det över.Bara att börja repetera nästa vecka. Nu ska vi på Häll och äta, sen ska jag hem och bara slappa framför tvn. Har jobbat 7-15 i dag, så man är redan rätt mör.
Lillebror med familj kommer i kväll och stannar tills på söndag.Fast jag vet inte om vi hinner ses så mycket.Jag ska jobba och de ska på dop.
Christian och Malins V(W)ilma ska döpas. Och jag skulle ha köpt present, men inte hunnit. Jag jämt skäms banne mig!

Fast jag kan fixa något i morgon, nu vet jag iallafall vad jag ska köpa, tror jag. I går var vi och red, jag vart så glad när jag fick Ronja. Men jag hann inte rida så länge innan hon började gå konstigt.
Fick därför gå in med henne i stallet igen och hämta en ny häst. Då ryckte jag med mig Baron ut i ridhuset igen. Och vi skulle hoppa...Och det var han inte så sugen på.. Och jag är mesig, så det utnyttjade han så klart! Hahaha!!!Jag har skickat sms till vår ridlärare och frågat hur det var med Ronja i dag, hon mådde bara bra.
Nej, nu får det nog bli lite kaffe, innan jag somnar här vid köksbordet💤💤💤💤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar