söndag 11 december 2016

Tidig morgon

Sitter just nu och dricker upp kaffet.Börjar jobba 06.45 i dag.Ska in på sjukhuset och jobba, det var sjukt där,så de ringde och ändrade min kvällstur till en dagtur.
Hoppas man klarar att hålla ordning på allt som ska göras. Har sovit dåligt, har en kär vän som har två tuffa dagar framför sig, och mina tankar vill helst vara hon henne💓

Ska försöka komma i väg och rida en lektion, det brukar få en att tänka på annat. Helgen har annars gått i jobb och på lördagen var vi och 100.000 till i Charlottenberg för att köpa julklappar. Skulle köpa en speciell sorts choklad åt en människa som kämpat med min ridning hela det här året.Det fanns på Rusta, så då åkte jag dit. Blev även lite mat på hotellet innan det bar av till jobbet. Fast jag tror att vi fick köpt alla julklappar. Katterna ska ha också, men deras julklappar hittar man på Ica.
Nej, nu ven klockan i väg.... Ut i minusgraderna... Fast sen är man ju inne hela dagen, i landstingspyjamas👧

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar