fredag 30 december 2016

Hannas födelsedag

Nr 9 är det dags för. Jag har fått en stora äran att få komma på kalas och äta tårta. Blir en bra start på eftermiddagen det. Ska jobba 16-22 i dag.  Lagom lång arbetsdag.  I morgon blir det värre, 13-22, en tur jag normalt tycker om.
Fast kanske inte på nyårsafton.  Men jag har gjort i ordning mat för i morgon så vi ska hinna äta nyårsmiddag innan jag åker.

I går hann jag med massage,  Charlottenberg och bio.  Inte så smart det där med massagen, det blir liksom olja överallt och man ser inte klok ut efteråt.  Men jag åkte ändå och kan konstatera att det finns folk som såg värre ut än mig där uppe på köpcentret.  Jag vart först bjuden på pizzabuffé och där träffade jag en tjej jag varit ledsagare åt.  Det var så himla roligt och träffa henne, vi stod och kramades och hoppade jämfota bägge två💖
Hon är en av de vackraste jag vet! Med en enorm hjärnkapacitet. Kanske ska man traggla matte med henne. Allt fastnar i hennes huvud och hon älskar att lära folk saker.

Jag hann in på Juhla och köpa lite andra saker som jag behöver på ett annat jobb jag har och såklart lite rappel till mig själv. När vi gick där inne så kom väl Mattias på att vi kanske ska titta på vad klockan var och tjeeena! Det var bara att rappa på lite. Vi satt ju på Corner och tjatade om resan. När vi ska åka till Gardemoen, vad vi ska göra på Teneriffa osv. Klockan gick. In på typ bredställ på Rusta för jag skulle ha en ljusslinga till Ähhvas grav och godis. Efter det direkt till Palmviken och hämtade godis och till min stora glädje ett fruktfat😋
Han tyckte inte jag var klok som prompt skulle ha med frukt, godis och dricka. Men va fan, ska man på bio så ska man ha mycket gött med sig. Hamnade för övrigt bredvid en gubbe som viftade med armarna på jackan och sa "koko" i dem....Sen sjöng han under hela reklamen, och visslade.
Han var iaf tyst under filmen... Annars hade han fått en vindruva i näsan.

Filmen var stundtals jävligt rolig. Helt klart sevärd. Det är att väldigt lyxigt detta med bio. Man borde gå mer ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar