måndag 2 januari 2017

Resfebern är här..

Om ett par timmar åker vi. Jag klämmer snart i hjäl katterna och dränker dom i pussar och talar om att jag snart kommer hem igen. De i sin tur är rätt trötta på mig.Tydligen så måste jag ha med mig så himla mycket kläder så det är inte klokt. Och så måste jag se till så det är beboeligt här för Göran som ska passa hus och katter.
Jag  har till min stora lycka fått tips om en rockbar som trummisen i Motörhead har öppnat!!!Så dit måste jag ju såklart. Antagligen kommer det en dag med skitväder, och då kan jag dra dit 😈

Har också varit i kontakt med någon människa som anordnar ridturer, bla upp till Teide...Fast jag har inte riktigt bestämt mig där än. Fast jag är bra sugen..
Snidde har väck mig säkert 6-7 ggr i natt. Han gör karatehopp på bröstkorgen och galopperar sedan i väg. Till slut gav jag upp och hängde med honom ner runt 4 i morse. Då gick han ut, sen kom han in och la sig och sov. Charmig kille det där.

Och det har ringt i denna mobilen å! Först från 79:an. "Jag har en del turer åt dig här om du vill ha"
Nope, jag ska bort.
Sedan gick det en kvart "Hej! Det är Inger från avd 70, kan du koma in och jobba i natt?"
Och för en 20 minuter sedan ringer chefa och frågar om jag kan tänka mig att komma in i morgon, fast jag är ledig? Men va faAn! Tacka nej till jobb tre ggr på en dag??

Uhh nu måste ja nokk städa undan lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar