onsdag 28 september 2016

Halva veckan..

Halva ledigveckan har gått. Har fått en del gjort. Ett av rummen på nedervåningen har blivit lite trevligare att vara i. Har haft massa golv och tapet där inne efter att vi la nytt golv, så där städade jag och Snidde. Mer lökar har blivit satta, får se hur det kommer se ut till våren. Vi har tydligen en grävskopekatt som gladast i världen gräver upp en del av lökarna och använder dem som bollar...

Pappa kom på visit och vi var ute och käkade, har varit i Sunne hos min älskade vän och städat lite på hennes grav. Bilen har fått sig en liten uppfräschning, jag har räknat matte och ska i dag väg på massage.
Ska bli väldigt skönt. I går när vi kom från Sunne så vart jag så där förlamande trött och gick upp och la mig framför tvn och sov ända tills Mattias kom och la sig. Då somna jag igen och vaknade nu...Så man är nog lite sliten.

I morgon är det ridning med min vän, lunch med Maria OOOO och en tretimmar lång utbildning i demens.Heldag med andra ord :) Sen skulle ev LittleB komma redan i morgon, det hade varit roligt.

Fick kort på världens finaste lilla kille ❤️
Han växer snart ur kläderna,så då får vi titta efter nytt😊
BloggerImage

Ser inte ut att bli så jättesent på fredag.
BloggerImage

Så vackert! En sån där C-poäng!
BloggerImage

❤️
BloggerImage

Tobias har rätt..Man kan tro att en 5-åring
har ätit här...
BloggerImage

1 kommentar: