lördag 3 september 2016

Hade varit skönt att kunna andas...

Mådde ju lite märkligt för ca en vecka sedan. Andfådd och matt och gött flåsig. I går var jag på bio med Anki och kände när jag satt där att det drog under det vänstra skulderbladet. När jag rörde vänsterarm så strålade det även ut i armbågen och ut i fingrarna...Tänkte att detta går ju över, jag sitter bara lite konstigt. Men under filmen så blev det bara värre och värre. Till slut kunde jag inte dra några ordentliga andetag och inte heller skratta. Det känns som någon kört in en kniv i mellan revbenen rakt in i lungan. Exakt som för ett par år sedan när vi kom till Los Angeles.

Så nu har man väl en go muskelinflammation i ryggen. Bara att käka Naproxen och smörja ryggen regelbundet. Säkert är det bra att vila. Blir värre det, jobbar hela helgen. Som tur är så ska jag till Hagapraktiken på tisdag eller onsdag. Hon är så otroligt duktig så hon kan säkert tipsa om något bra som hjälper.


Filmen var iaf väldigt rolig. När vi kom dit så möttes vi av ett gäng väldigt uppklädda damer. Vi kom typ i jeans..Men det visade sig att det var en klädaffär som skulle ha modevisning innan filmen. Phu!Vi lovade varandra att försöka göra om detta och ses lite oftare. Tänk att det ska vara så jävla svårt. Hanna blev nog väldigt glad för sina märken och pins till sin jeansväst. Får se till att ordna fram fler.

BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar