lördag 10 september 2016

Effektiv helg.

Den här helgen har inneburit mycket glädje och framför allt kärlek. Den har också inneburit att man fått vara nervös för att sedan inse att den sak man provade, faktiskt gick bra.

Jag var ledig i fredags och då föreslog Mattias att vi skulle åka på bomässa i Karlstad. Så det fick det bli.Började så klart på Max och sedan åkte vi på mässan. Deras kortterminaler fungerade inte, så vi fick gå in gratis. Jag köpte praliner till min Bapis och olika oliver till Fia i födelsedagspresent. Sen blev det en massa OOOOOOST till mig och choklad till Mattias. Hittade en kille som var intresserad av att komma förbi och kolla om mina uterumsdrömmar kan slå in.

Efter att vi varit i Karlstad så tyckte vi att vi lika gärna kunde blåsa vidare upp till Torsby och kolla in marten där.
Och visst blev det fynd där. Har letat köksgardiner länge, mina blev förstörda när en människa skulle sy upp dem. Har stört mig lääännge på att de är för korta och blev nu väldigt glad att jag hittade nya.
På vägen hem därifrån så åkte vi inom i Sunne och städade lite uppe hos min underbara älskade <3
Jag hade även med mig lite gravdekoration som jag köpt i Torsby. Så nog blev det en effektiv dag.

I går var det någon som ringde och ville att jag skulle komma till Torsby igen och åka karusell, så det blev en tur dit igen, men en väldigt kort då jag var tvungen att vara tillbaka i Arvika igen kl 14.
Nu är det sista dagen den här helgen och den ska gå i jobb från 7-21.30...
Först Höglunda till 15 och sedan 79:an till 21.30. Kommer bli en långdag. Men det ska nog gå bra det med. Sen är jag nog 3-ledig och kan vila upp mig.


BloggerImage



BloggerImage


BloggerImage



BloggerImage



BloggerImage



BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar