måndag 3 oktober 2016

Phu! Måndag!

Så, nu är det vardag igen. Det är ju slitsamt och vara jobbig på helgen. Iallafall om man ska hålla på med så mycket som man gjort den här helgen. Men det har varit väldigt roligt. Jag och lillebror drog till Karlstad för att se Imperial State och Bombus. Bokade en hotellnatt så man slapp ordna med skjuts. Hotellet var en glad överraskning, fint stort rum som låg högt så vi hade skön utsikt över stationen. Sen gick vi runt och spanade lite och hittade då en relaxavdelning med bastu.

Det var bara att hoppa i duschen, ta med ett par cider och hoppa i bubbelpoolen. Där låg vi tills vi blev skrynkliga och drog sen ner i resturangen och åt mat.Upp på rummet och spelade en massa bra musik, drack de mest märkliga groggar och tog sedan en taxi till Nöjjes. Det var inte så himla mycket folk där, men vi träffade en del vi kände och lärde känna en del. Efter Imperial var jag så trött i kroppen så Danne nästan fick dra mig i nacken till hotellet. Men till slut kom vi i säng, hysteriskt skrattande då den ena hade hicka och den andra var stentäppt i näsan och kunde därför få till de mest märkliga flöjt och pipljud.

Lördagen tillbringade jag en del i sängen för att till slut komma i duschen och åka till Jennifer. De hade inflyttningsfest. Jag vet i fan vad jag gjorde på Nöjjes, men kroppen är i allafall skrot. Antagligen har man väl dansat och ränt omkring, tydligen ska jag passa mig noga för det....
Jag hade det så enormt trevligt första timmen då både Tut-Rut och Hulda använde mig som sovplats. Då var jag ju såklart tvungen och vara still och bara njuta av de små värmedynorna under tiden man hörde hur folk fyllande till på nedervåningen. Rätt sköjj det med :) Men vid elva gav jag upp och tog bilen och åkte hem.

I går åkte vi till Martin och Marri och hämtade lite saker jag beställt. Då fick jag träffa hundarna och peta lite på Marris mage <3 Hon är så jättefin med den! Efter det fick jag gå loss på pizzabuffén. Det slutade inte bra, fast det gör det aldrig. Jag tror aldrig att jag ska få mat igen när jag är där....Fy hur man mådde sen. Allt det där hemska vita mjölet ner i magen.Kommer vara party där ett par dagar nu...
Gött att det är måndag igen. Ska få på mig lite kläder och åka till Anc och plugga matte, sen blir det jobb till 22.

Tack som fan LittleB för den här helgen!

Hej på MAAAAARTEN skrek Rut.
BloggerImage

Sen gjorde Hulda likadant❤️
BloggerImage


Glad LittleB på hotellet.
BloggerImage




Nöjjes
BloggerImage

Imperial.Fick inte en enda bra bild på hela 
kvällen.Anar varför..
BloggerImage

Whohooo!!!Foto:Susanne Sandin
BloggerImage

Foto:Catharina Norgren
BloggerImage

En glad Annie❤️
BloggerImage


Annelie och Zeb.
BloggerImage

Söndagströtte Frutt❤️
BloggerImage

Love Life❤️
BloggerImage

Tack!Tack!Tack din lille buse för det fina 
kortet❤️
BloggerImage

1 kommentar: