måndag 27 juni 2016

Har fått många presenter

Midsommar är över och jag har spenderat den mesta av tiden på jobbet.Kommer vara glad för det när nästa lön kommer.Då ska här betalas för alla äventyr en fick vara med om förra veckan.
Snidde vart glad när jag kom hem,så han har mördat tre sorkar som han så klart släpat in och lagt i sovrummet.
FruttPrutt har haft ihjäl en stackars fågelunge...Men så är det att ha katt.Ha alltid en kattspade tillhands att bära sork i ,samt kirurgtejp att trycka fast fästingar på.För jädrar vad fästingar man får ta på Frutt..Då är det bra och ha en tejpbit till hands och trycka fast fästingen på.Då sitter den fast där.

I dag var jag ledig så då åkte jag upp till min allra käraste med lite blommor.Åkte sedan hem till Christ,Lina och Dante och fick mat och banne mäjj en födelsedagspresent!Och jag blev så glad så jag vart jämt svett❤️❤️❤️
Sen var det ju hopplöst och åka hem!En vill ju träffa den lille så länge det går..Det sista jag gjorde var att stå på alla 4 på golvet i trapphuset och krama den lille hej då!
Nu ligger jag och ser på "Law and order" och sviiiir litte över att jag ska börja jobba 7 i morgon..Men det går att bra när man väl kommer dit.Då blir man glad😊

    Han har kommit på att Mattias 
    har taklucka på sin bil.En kväll var 
    den öppen...Nu sitter han på taket
    så fort bilen är hemma och undrar 
    vart hålet tog vägen❤️
 

   
    Frukostsällskap

 

    Helt otroligt!Inte ens på Sibylla kan 
    jag vara lite mer strukturerad...Ser 
    ut som en tornado flöge över brickan.

    Här är Dante❤️

    Tett!Tett! Som Gösta skulle ha sagt❤️
    Jag blev så glaaaa!!!!

    Nu varnas vi för nåt på Facebook..
    Pasi tog det till en helt annan nivå.
    Fan va den gubben är rolig😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar