lördag 4 juni 2016

Gårdagen

Ja,vart ska man börja?Vi startade med frukost.Självklart var jag rätt grinig för att jag inte kan äta de mängder jag är van.Men man kan ta en tugga av lite allt möjligt:) 
De andra gick på stan och jag gick och la mej och vilade framför tvn.Det regnade en del och nog tyckte jag att det lät som det droppade från badrummet.
När Christ ska packa ur sin väska så utbrister han "Männ Ähllis!Va harru sutte här å söle mä?!Dä ä ju blött!"
Vi höll på och skratta ihjäl oss.
Men det hade typ regnat in på vårt rum.Vi fick byta.När vi kom dit bröt Jennifer i hop,det var ostädat...Så vi fick byta rum igen...
Men det var städat och jättefint.Högt i tak och badkar med lejontassar.Efter att ha druckit det vi fick gratis från baren gick vi ut till området.Där hittade vi Pasi och Annelie och gänget.
Vi såg Tribulation som var sketabra!!Sen drog jag och såg på Snowy Shaw.Han kunde sjunga den mannen.
Sen blev det öltältet och lyssna på Dark Funeral och där sprang jag på Tina som jag inte pratat med på år och dag.Hon var där med Erik och hans grupp "Cut Up" De spelar i dag.Ghost avslutade kvällen sen bar det av mot hotellet igen.
Och när jag låg där så kom goe,snälle T-man med smörgås från Subway❤️

   Drog nog den djupaste sucken av de
    alla när jag läste detta.Så likt sig.De 
    som skriver har ingen koll,artikeln är 
    liten och allmänt usel.Varför inte 
    göra något större?Mer PR för staden
   och festivalen?Många har slitit hårt 
    för att få i hop detta.

    Taxtapeter på toan

    Tribulation!Fan va bra!!

    Snowy Shaw.


    Undrar vem denna är till Carlsson..

                     Ghost
   
    Hotellrömme

    Toan

    Så här kan de gå om en äter för litte..

    Men tappra försök har gjorts:) 
 
    Utanför hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar