torsdag 23 juni 2016

Välkommen lilla du❤️

I dag föddes en liten efterlängtad gosse i Karlstad.Jag är så jäddra glad för hans föräldrars skull❤️
55cm lång och nästan 5kg.Som du har slitit min vän.Nu är han här.
Hela kvällen har man varit glad.
Grattis till den lille! 

Jag har även fått tanden lagad.Gick så bra och blev inte så dyrt som jag trodde.Gött att det är gjort!Jag var även på möte på soss efter tandläkaren,ang ett ev nytt uppdrag.Lät väldigt intressant,men jag fick be om ursäkt för att jag satt och torkade bort låtsasdreggel var 30:e sekund.Hon kunde bedöva den tandläkaren...Och så ska man prata och vara seriös liksom😂
Sen bar det av till stallet så att ridläraren fick en chokladkartong när terminen nu är slut.Hon blev väldigt glad och sa att hon skulle äta upp hela själv.Det hoppas jag att hon gör,det var bara en pytteliten Noblessekartong...
Ska bli gött och sova nu.Tänk att en dag kan bli så bra...Den sista jag pratade med var Bapis❤️Go avslutning på kvällen det.

1 kommentar:

  1. Tack! ❤️ Ja han är väääldigt efterlängtad lille skrutten.... ��

    SvaraRadera