onsdag 22 juni 2016

Skulle spara pengar...

Det sket sig kan jag tala om.Bilen den rök en slang på så allt vatten åkte ut.
Men som tur är så finns det bärgare för ett par tusen som kan hämta en.Att lämna bilen efter vägen ett par timmar var inget alternativ.
Tjingtjong så har man en ruta mindre eller nåt annat skit som kostar pengar,tid och humör.Folk kan i regel inte låta bli har jag sett...
Bommade då tiden på sjukhuset,men fick en ny dagen efter.Åkte dit och gjorde det som skulles och sedan mötte jag upp med Martin och Marri.
Som ska få en liten!!!!ÄNTLIGEN får man säga det!!!
Vi tittade på ultraljudsbild och åt hamburgare när jag plötsligt kände nåt stenhårt i munnen.Men grattis!Där rök en bit tand ja!Gu söh billigt...

Jag sa till Martin att nu har tant bleve söh gammel så ho tapper tännera...
Så i morgon ska jag till tandläkaren och få detta fixat.Gräv,gräv på sparkontot..

Men det finns värre saker.

    Strax efter norsälven blev det stopp.

     Men bärgarkillarna var hur goa som
     helst!!Stort tack ska de ha😊
    Mattias och Christian hämta bilen.
    Jag gick och "återhämtade" mig med
    Snidde❤️

   Mitt liv om ett par år??

    Morgonen startade fint❤️Fina flickor
    som ligger mig varmt om hjärtat!

   Och nya prover är lämnade.Hoppas 
    jag får tag på min ssk Carin i morgon.
   Så man får svar på om levervärdet 
    stigit ytterligare.

   Denna kom hem och välte omkull 
   på bordet❤️

   LittleB skickade detta från när vi var 
    i Göteborg.Där fick jag träffa tre 
    goa människor,varav den lilla var 
    goast❤️En liten underbar tjej❤️

    Grattis farmor och farfar❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar