lördag 18 juni 2016

Tack Iron Maiden❤️

Sitter på tåget mot Kil.Nu är min hårdrockssommar slut.Iron Maiden fick avsluta tre otroligt bra evenemang.Nu blir det bara jobb.Inte helt fel det heller.Dags att börja tanka sparkontot inför nästa sommar.
Men nog känner man sig lite tom.Men lycklig!Vi har bott bra på ett hotell nära till allt,underbar frukost och man har träffat nya vänner där och en liten bedårande liten tjej som var 4,5 månader❤️❤️❤️
Ska man till Göteborg någon mer gång så kommer jag LÄTT gå och äta burgare på "The Barn" igen.Vi var nästan tårögda jag och LittleB när vi åt.

Jag drog på Rockbaren innan Maiden och träffade William,Tony och Albin.Sen tappade vi så klart bort oss när vi kom till Ullevi.
Iron Maiden var som alltid sjukt bra.Tyvärr höll inte ljudet samma klass.Sången bara försvann i bland.Men jag är nöjd!!

   Mat!!!!

   Hotellets resturang och bar

   William och Ablin

    Och vad Tony sorgset vinkar åt,vet 
    jag inte😂

   Inget regn och lagom temperatur

    Inre barrikad var väl investerade 
    stålar👍

    Han sprang som en tonåring 


    Alla är så gött mä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar