onsdag 13 juli 2016

Första semesterperioden jobbad :)

På måndag kommer det första gänget tillbaka från semestern. Ska bli roligt och träffa dom igen!
Men jösses vad veckorna gått fort.
Jag var och träffade IngMaries nya familjemedlem i går.Hon har köpt en schäfertik. Jättelitten,jättesöt, ullig och jämt dretvass i munnen. Men vilken underbar liten hund. Roligt att de fann varandra.
Vi var på sågudden och fikade och när vi skulle därifrån så kom det väl världens åskskur..
Då fick Ingmarie bära lilltjejen för det vart att alldeles för farligt att gå då <3

Jag skulle till Tina och få ansiktsbehandling, men det sket sig rätt rejält då jag vart både sen och dränkt av regnet. Och inte bara det. Vaknade i natt med världens huvudvärk och snor fulle hövve igen! Nu är en att tant på riktigt när man inte klarar och bli litte blöt en sväng..Skitsamma, jag är ledig i dag och i morgon så jag kan köra seriemaraton med grabbarna hela dagarna.

Och gissa om jag behöver snåla nu! Jennifer och Tobias vill över pölen inom ett år...Sandra och Denise drar när Sandra gått ut sskutbildningen 2018. Jag vill så klart med på bägge!
Fast det verkar inte som om någon vet direkt vart de vill. Sandra och Denise vill shoppa en vecka och sola och bada en vecka. Låter perfekt, åker de till New York för att göra det så finns det en miljon andra saker att göra än att shoppa för en annan. Jag har redan handlat så förbannat märker jag. Och sen kanske det vore gött med lite sol och bad, tror de tänker typ Hawaii...

Och åker man med Jennifer och Tobias så blir det Kalifornien och det man lever för, bra musik, konst och en jävla massa ätande och lite fancy drinking. Tobias är en jävel på att hitta bra spelningar och hans sambo hittar bra affärer och goa drinkar.. Hur som helst så blir det kanonresor bägge två med människor som ligger mig varmt om hjärtat. Då är det egentligen inte så noga vart i staterna man landar.
När man jobbar hela jävla sommaren så ska man väl orka få undan lite pengar tycker jag. Hittade 100 dollar i plånboken här om dagen... De hade jag vikit i hop och stoppat ner i ett litet fack i plånboken och totalt glömt bort. Gött och va senil i bland!

Det man undrar över är om man kanske ska lyxa till det och flyga från Karlstad..Nu går det ju att åka till Frankfurt och därifrån tar man sig ju överallt i Usa. Sen om man kunde sitta lite bättre än "pöbeln" hade ju också vart helt fantastiskt. Det är långt till "The sunshinestate" Fast man har ju överlevt den resan två gånger tidigare...Eller nästan,sist hade jag ju blåst av en häst och kunde knappt andas innan vi landade. Ja jävlar!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar