onsdag 8 juni 2016

SwedenRock!

Söndagen kom och vi åkte hem från Örebro och Martin och Marri drog ner mot Skåne.De kom till Varberg och där havererade bilen...Den står där och blir lagad.FaAn!Jag åkte till Apoteket och skulle hämta metotrexate.Fanns inte i hela stan.Inte i Charlottenberg heller...Men om jag kunde tänka mig att åka till Karlstad så fanns det där.På riktigt???
Jag förklarade att jag ska försöka hinna jobba,packa och sen åka tåg till Blekinge.Då frågar stöllen om inte tåget stannar någonstans efter vägen.För då kunde jag ju hoppa av en sväng och gå in på Apoteket i tex Karlstad.
Men Fia använder samma medicin så hon fick mer eller mindre flyga ner till SJ och ge mej en spruta.
Tack kära Fia!!!
När vi kom till Linköping så blev det stopp pga att någon var på spåret och sprang.
Missade därför tågbytet och fick vänta i Hässleholm en timme.
När man äntligen kommer till vagnen så hittar man en matförgiftad Martin som spyr så han nästan vänder ut och in på sig själv.
Men det lugnade sej efter nästan ett dygn.Det har varit så synd om honom..


    Tågfrukost
    
    Det såg svart ut där ett tag under 
    Mike Tramp.Men det blåste förbi

    Jag fick egen rosa mugg❤️
  
    Graham B, En av Rainbows gamla 
    sångare.

    Givetvis fick det bli Tribulation igen❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar