måndag 27 juli 2015

Måndag

Fortfarande ingen sol...Kallt.I förrgår när jag åkte till jobbet var det bara 11 grader varmt.
Har jobbat hela helgen.Och haft riktigt roligt.Har skrattat gött åt Mirella, skämtade med Biljana och glömde tala om att jag skojade så nu är det ostkompensation som gäller vid nästa arbetstillfälle :)
Antigona har bjudit på jordgubbar och det blev konstaterat att handbromsen är bristfällig på en av bilarna.Inte lite äckligt att sitta i passagerarsätet och bilen börjar rulla bakåt. Men som tur var så fanns inget bakom att rulla på.Men hur en blir...
Fick tummen ur och ringde medicinmottagningen och frågade om jag kunde få en remiss till fotvården.Fötterna tar nästan död på mig, så jag behöver hjälp att ta hand om dom.

På lördagen bar det av på "fruhippa" hos Carlsson i Karlstad.De har redan gift sig,men hennes syster och vänner ordnade då en fruhippa i stället för en möhippa.Jag hann bara vara med på frukosten hemma hos henne, sen fick jag åka och jobba.
Hon vart så överraskad, hon trodde att de skulle komma och hämta hennes man den här helgen och att vi ev skulle ta henne nästa helg.Riktigt roligt och träffa hennes vänner i Karlstad och framför allt se hur de bor.Har fortfarande inte varit där.Men vi gjorde upp att vi skulle ta en date i soffan med pyjamas och nåt gött och äta frampå.Det ser jag fram emot!!!I dag ska jag banne mej på massage, köpa bröllopspresent och rota med lite annat.I morgonkväll är det jobb, sen ska jag till Bapis under veckan och äta hemgjord pizza och pussa på Rut-Tut <3 Blir en bra vecka!


    Fruhippfrukost ordnad av Lindas
    syster Sofia

    Carlssons packlista..

    Vackra,goa,underbara Linda❤️

    Hann visst med och få åkern putsad
    Tyckte inte den såg så stor ut...Men 
    jösses!

    Vad ska man hitta på här??Festival?En  
    gethage?Bananplantage:)?Crossbana
    till Joel? :) 

    Fick av Antigona...Snidde kom med 
    fladdermus i natt.I sängen..

    Var upp en sväng till den jag älskar och 
    saknar så att jag nästan går sönder❤️
   Att sorg kan göra så ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar