onsdag 5 augusti 2015

Befordrad till härligheten

Denna veckan starta inte bra.Telefonen ringde sent,en katt hade blivit påkörd och den var nog svart och vit.Jag kände hur paniken spred sig och jag bara började skaka.
Inte Snidde!!!!
Vi åkte ner och fick konstaterat att det inte var Snidde utan en annan stackars kille.
Jag hade med ett badlakan ifall det var min katt,men jag lindade det runt den här grabben,kramade om honom och la honom i bilen.
Jag kunde bara inte låta honom ligga där.Någon hjälpte Vincent hem när han vart påkörd och det är jag så innerligt tacksam för.Därför kändes det så självklart att hjälpa denna grabb och hans ägare.
Med god hjälp från andra vänliga människor så blev ägaren till slut nådd och katten kom hem.
Skolan startade så vi var på ANC i måndags.Ska bli kul och börja med uppgifterna igen.

Handleden är dessvärre inte bra och pekfingret envisas med att svälla till och från.Men har det inte gett sig på fredag så får det bli en kortisonspruta.
Nu är det sista veckan på Solberga,finns inte nog med jobb så jag ska tillbaka till BC.
Väldigt tråkigt,men det är bra och jobba på BC också:) 
Ska dock börja med att vara ledig en längre stund så att handleden blir bra.Fast det kommer den att bli eftersom det var en som la sin hand på min axel och bad till Jesus så att den skulle bli bra,då blir det säkert så:) Så gulligt gjort!!

    Detta skulle jag att vilja ha till Snidde
    och Frutt❤️


    Katter i sängen❤️
   Snart ledighet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar