torsdag 16 juli 2015

Strömstad

Här kommer lite bilder från en välldans trött tant.Just nu ligger vi på hotellrummet och tittar på tv.Eller jag tittar,Mattias sover.
Antagligen gör jag det snart också.Vilken dag!!Eller rättare sagt vilka dagar!Vi har cyklat,gått,badat,solat,ätit,åkt båt och sovit gott.I går var vi i nåt shoppingcenter ,köpte färska räkor,ost och gott bröd.En del räkor var dock så små så ingen av oss orkade lägga ner arbete med att skala dom.Di åkte i soppåsen:) 
I dag hann vi med både nord och sydkoster.Solen sken från en klarblå himmel,i natt kommer min näsa lysa i mörkret.Glömde smörja den....
Rudolf....
På hotellet åt vi grillbuffé och gick sedan och badade i poolerna.
Nu ska jag borsta tänderna,smörja in trynet och sen sova:) Man blir trött av att semestra...
Och föressten LittleB,linbanebåten gick sönder...Förlåt,eller vad säger man??Ahhh, du fattar vad jag menar,hahaha















    Vi hyrde cyklar,kul och cykla

    Inne i Koster kyrka tändes det ljus
    för de vi saknar ❤️

    Kyrkan är uppdaterad.

    Den fungerade tror jag:)

    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar