onsdag 22 juli 2015

Ledig dag

I dag är man ledig.Solen skiner och det är ganska varmt ute.Själv ligger man inne...
Har haft jätteont i halsen sen i förrgår och i går kväll kom febern smygandes.Hade annat planerat i dag, men får ställa  in det.Hoppas jag är bättre i morgon eftermiddag så jag slipper sjukskriva mig iaf.Jag vill inte vara bland folk heller,för jag antar att jag smittar.Blir jag och katterna som får umgås i dag helt enkelt.Och förmodligen en bok och en massa film.Snart slut på ledigheten från skolan också.Men man får tänka positivt, det är inte så många kurser kvar och bara 4 veckors praktik.



   Man lyckas ofta ta konstiga kort på 
    Snidde:) Nu ligger vi och tittar på en 
    höftoperation.

    Mattias är inte hemma,undrar vart han 
    ska få plats när han kommer hem 
    och ska sova…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar