lördag 18 juli 2015

Den som inte tar medicin,får lida pin....

Skitdag!Har varit vaken i omgångar i natt pga av värk.Skulle tagit sprutan i onsdags men när vi kom till Strömstad hade de inte Enbrel på lager.
Det är tydligen en beställningsvara,den kostar 10.000:- så Apoteket kan inte ha den i lager.
Så då fick jag vänta med att ta den tills jag kom hem.Det blev dyrare,fast på ett annat sätt.Kroppen gör ont,väldigt ont.
Har försökt få saker gjorda i dag.Mattias var snäll och sågade ner lite grenar och fixade gräsmattan.Jag orkade inte ens va glad för det.Det fick bli middag och ner under täcket i soffan.Annelie bjöd mig på sommarfest.Jag träffar henne så sällan så jag gav mej fan på att jag skulle orka ta mig dit.
Runt fem kom Jennifer,Tobias och Knet så vi åkte mot Stömne.Det var såklart väldigt trevligt,men efter nio sa kroppen att det var dags att åka hem.
Visst hade det varit smart och bara stanna hemma,men det är viktigt att göra sånt som är roligt,träffa dom man håller kär och prova och åka.Det är minst lika viktigt som läkemedel..
Men i morgon får jag nog låta kroppen vila,på måndag är det jobb igen.Träffade även en tjej som läser min blogg och blev inspirerad att går samma utbildning som jag gick förra vintern.Hon har nu gått butikssäljarutbildningen och var glad för detta.
Jag blev också glad över att någon blivit inspirerad av vad jag skriver.Hon sa även att det kändes som hon redan kände mig.Och så är det nog,men det är svårt att ta in:)
Tack Annelie för en trevlig fest,och tack vänner!Jag är så glad att jag har er❤️


   Katten var sugen på grillat.Ingen bjöd..

    Då bjöd katten sig själv till bords:)


    Det åts karré,körv,nöt,kalkon,lax och 
    en å annan känguru.

    Sen lekte vi i trädgården.Vi tävlade

    Vi kom trea tror jag.Fick pris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar