måndag 27 april 2015

Ny måndag,ny kursstart.

Började morgonen med en genomgång av mitt svenskaprov.Blev en del skratt.Jag har tur som har en lärare som intresserat sig så pass om hur jag fungerar.Hade det vart någon annan så hade det nog gått sämre.Jag kan,fattar och har lätt för att få in saker i hövve.Men sen blir jag "lat" och tappar lätt gnistan om det är något jag är ointresserad av och då skyndar jag igenom uppgiften för att bli klar.
Linnar tvingar mej att läsa igenom igen,reflektera och i slutändan förbättra det jag gjort.Blir stoooooor chokladask till honom när kursen är klar.
Var tvungen och köpa nya skor och arbetsskor.Fötterna gör ont,det gjorde det även att betala för skorna....2300:- 
Men fotriktiga skor krävs i jobbet och jag får vara rädd om mina fossingar och resten av kroppen.Kan det bespara mig lite smärta så är det värt varje krona.
Vi var även och red i dag.Shit! I dag var jag att väldigt mycket modigare än förra gången.Men hela den dagen var bap!Den här dagen var bättre:)Jag var så rädd så jag var torr i munnen när jag förstod att det drog i hop sig till galopp.Men det gick bra!Hela tre gånger!Fan va gla jag är för det!

   Tog litte allt möjligt och la på 
    knäckebröd på jobbet:)

    Var och tvångspussade  lite på 
   "RabiatRut"❤️ Väldigt rolig liten fröken.


    Psykiatrin startade i dag.Det som 
    står på papperna är svaret på 1:a 
    frågan.Här jämt brann det både i 
    skallen och blocket!Underbart!


    Sen försökte jag och min käre O 
   prata med varandra,men hennes 
    mobil kraschade.Precis som alla 
    andra.Då fick jag denna.Ho vart 
    nog lite irriterad hon med:)

    Rädsla framkallar muntorrhet och 
    att man tappar känseln i benen.Tog 
    en selfie efter ridningen i dag

   Kom hem,skulle äta päron.Flyttade 
    blicken från tallriken.Vips!Så hade 
    Frutt slickat på alla bitarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar