onsdag 8 april 2015

Jennifers födelsedag!

I dag fyllde Jennifer år❤️Och vi fick tamefan till en fika!Hittade ett par ljuslyktor som jag tyckte var fina,och hon gillade dom:) Valde ett par som vägde en del nu när dom har lilla Rut.Katter har ju en förmåga och bara "råka" välta i köll sånna eller veva ner dom på golvet...
Oj så mycket puss den lille katten fick i dag❤️Hon springer väl för livet nästa gång jag kommer.

Hade turen och springa på Annelie i dag också,alldeles för länge sen man träffade henne.Jobbade med Maria OOOO i kväll.Det blir så stölligt när vi kommer i hop.I dag valde jag och gå hela min tur.Får se vad fötterna tycker om det i morgon.Glömde hämta ut sprutor i dag...
Har jag tur så går det bra.Så himla härligt och vara ute nu.

    Lille Rut-Tut-Tjut❤️


    Som jag saknar och vara liten och 
    få pussa på en stor schäfer❤️Tack
     mamma och pappa för ni hade 
     Zandor och Barro ❤️

    Jag vill tillbaka till Strömstad också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar