söndag 3 maj 2015

Snart 40

Har precis kommit hem från jobbet.Som jag älskar att jobba på Solberga!Började på vikariat där,så nu ska jag bara vara där tills i augusti.Struntade i bilen sista två timmarna och gick mellan besöken.Det är så gött och få vara ute nu.
Pappa och Birgitta har varit här och hälsat på.Vi var på Häll i går och käkade mat.Jag är så glad att alla kunde hänga med.Känns dock mer än konstigt att man fyller 40...Hur gick det till??Känns mer som mamma och pappa är 40,inte jag.
I morgon bär det av till Karlstad för att hämta nycklarna till huset och shoppa lite kläder.Ska även på sjukhuset och röntga handleden.Så jäddra gla att Jennifer kunde hänga med!Hon har en del och stå i nu när hon snart äntligen är klar med sin utbildning.Hon har slitit ont,men snart är hon klar och då ska ho fires!!
Skulle ha gjort klart tårtan i dag också innan jobbet.Men jag fick besök från Sunne och då var det viktigast❤️❤️❤️
Får bli tårtfixande i morgonbitti i stället.I fall nån dyker upp.



   Drink och mat i födelsedagspresent❤️
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar