söndag 5 april 2015

Påsk

Denna påsken har vart lugn och skön.Skulle ut men min käre O hamnade i trubbel då SJ ställde in tågen till Oslo på långfredagen.Hon hade sin jobbhelg och behövde skjuts.
Vi körde henne till Kongsvinger för därifrån gick det tåg till Oslo.Precis när vi kom fram så kom det ett tåg så hon behövde inte vänta.Det har varit en del pluggande för jag vill ligga lite före,det är fort gjort att det blir nåt,och då är det gött och ha lite extratid:) 
Har inget mer nu för än vi startar psykologin i maj.Jo,ett prov i svenska som jag våndas för på onsdag...

23 frågor om svenska språket och skrift.
Såklart årtal och vilken typ av svenska vi pratade.Suck!!
Men jag får göra så gott jag kan!
Mattias har tapetserat en del i hallen,kommer bli jättefint.
I dag blev det en tur upp till Sunne.Dags att vårstäda på graven.Tänk att det snart gått tre år.Vi pratade mycket om henne i dag.Gick igenom allt från olyckan till i dag.
Hur otroligt galet allt var och hur det kunnat vart så mycket lindrigare på många sätt.Många människor fick sitt liv förstört den dagen.Bara för att en människa körde alldeles för fort  och genade i en kurva...Galet,så otroligt galet!




    Inrullad i en filt❤️Snidde❤️

     Städade bort vintern,ska dit med 
     lite mera blommor bara det blir 
     varmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar