onsdag 1 april 2015

Glad!

Äntligen fick jag reda på vart jag ska tillbringa sommaren.Jag ska va på Solberga!Alla är helt förvånade över att jag är så förvånad.Jag önskade att få gå 75%,det verkar fungera nu,men det får nog inte bli mer.Är livrädd för att köra på för hårt och inte kunna jobba sen.
Hur som helst är det gött och veta vart man ska hålla hus i ett par månader.
Måste gör insändningsuppgift,måste åka till Linnar på ANC,måste hitta plånboken...
Snart är det påsk också!Jobbar i morgon,men tog bort mej på bemanningen under helgen.Kan ju prova och vara ledig också:)
Fick bli en kisspaus hos Rut-Tut i dag❤️❤️❤️❤️
Jag är kär!!!Hon är så vacker!Hon fick massa puss och kram innan jag stormade i väg igen
Har köpt mej ett litet torp här i Furtan i dag.Ett litet hus jag varit sugen på ända sedan jag och Mattias flyttade isär.Men då trodde jag inte att jag skulle ha råd och att jag skulle klara av och sköta det.
Men det kommer gå bra!!Jag är så nöjd!Det är inget slott,men det är mitt!!!
Kommer bli många trevliga grillkvällar där i sommar.Tillträde blir på min 40-års dag❤️Kommer bli bra detta.Nu sova



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar